top of page
Search
  • Writer's pictureKarolis Janulionis

55 Kuršių marių regatos startas

Mažesnis laivas su dideliais iššūkiais

Šiemet Kuršių marių regatoje startuojame su Platu 25 klasės jachta. Jau keletą metų pratinamės ir treniruojamės su mažaisiais Keturiais vėjais ir šiemet turime progą išbandyti savo jėgas šioje klasėje. Startuojame kartu su 11 kitų tokių pačių jachtų monotipinėje klasėje ir kartu su RS280 klase dalyvaujame sportinių klasių įskaitoje. Ši įskaita turėtų būti gausiausia ir sportiškiausia šių metų regatoje.

Pirmas etapas

Pirmam etapui gamta nepagailėjo vėjo ir bangų. Startavę uoste per lietų ir išsivendavę per visą kanalą išlindome į jūrą, kur gavome gražias baltijos bangas ir 15-18 mazgų. Nors ir turime navigacinį plaukimą, tačiau distancija primena priešvėjinę-pavėjinę, taigi turime ilgą laviruotę prieš akis. Kartu plaukiame su dauguma grupės laivų, tačiau laikydamiesi dešinės pusės, mes ir Orbitos įgula šiek tiek pabėgame nuo kitų konkurentų. Pavėjiniame kurse šiek tiek paleidome konkurentus ir apsukus kilpą jūroje pasukame link uosto. Ilga tiesė vienu halzu link finišo jokių netikėtumų nepateikė ir liko tik finišuoti ir pasidžiaugti antra vieta.

Antras etapas

Ilgąjį naktinį etapą startavome jūroje, kur mūsų laukė dvi didelės kilpos, kurios vėlgi priminė sportinius plaukimus (ačiū teisėjams), tik gerokai didesnio masto. Visas plaukimas vyko nors ir silpnu, tačiau gana stabiliu vėju ir šviečiant saulei turėjome puikią dieną su šampaninėmis sąlygomis. Startavome prie vėliavos, laikėmės plano ir spausdamiesi prie kranto pirmą ženklą pasiekėme antri. Pavėjui situacija pasidarė panaši kaip pirmame plaukime ir su vienais konkurentais atitrūkome nuo pagrindinės grupės. Antroje laviruotėje vėjas pasilpo ir po dviejų valandų laviruotės pavyko pasigauti ir savo tiesioginius konkurentus ir nemažą dalį didesnių laivų. Paskutinis plaukimo išbandymas buvo laviruotė link finišo per Klaipėdos uosto kanalą, kur padarę šimtą vendų išlaikėme lyderių poziciją ir finišavome pirmi iš viso laivyno!o